~life is too short, so enjoy it while u can ~

Thursday, November 17, 2016

Beautiful skin with natural products

salam semua,


Nampaknya sudah ada syarikat besar yang membuat kempen "beautiful skin with less chemicals" ..siap ada hashtag lagi #startorganics
kalau anda selalu membaca, pastu ada come across post FB kak non sebelum ini, sudah hampir setahun kak non mempromosikan produk organik dan kurang kimia berbahaya ni.
produk tempatan lagi. tak perlu bayar lebih :p
Najlaa Baby Skincare dan Freshpicks


keep spreading the goodness of natural products.
sekarang sudah semakin banyak pilihan dengan adanya pengusaha tempatan berani membuat barangan kecantikan yang semulajadi dan BEBAS kimia bahaya.



produk yang dibuat secare handmade, menggunakan barangan organik dan tiada kimia berbahaya digunakan. bahan mentah berkualiti premium, tapi harganya sangat berbaloi-baloi.
siapa kata barangan handmade dan natural perlu mahal?
pakai sedikit pun sudah memberi kesan pada kulit. sayangilah kulit dan tubuh badan anda. jika ada pilihan yang selamat dan semulajadi, kenapa perlu pilih yang lain? kenapa ingin memperjudikan kesihatan demi kulit cantik putih glowing yang hanya bersifat sementara, tetapi menanggung akibat kesan bahan kimianya sepanjang hayat?
Produk yg kualiti premium. dibuat segar based on order. TIADA kimia berbahaya digunakan. No MERCURY. NO SLS. NO SLES. NO PARABEN.
wa 0123824784 to order

No comments:

Lee Seung Gi - Losing My Mind