~life is too short, so enjoy it while u can ~

Thursday, August 11, 2011

Lelaki opsss Wanita Seperti Aku



Memang tak ada wanita seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang tak ada wanita sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak wanita yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati
Memang tak ada wanita seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
Memang tak ada wanita secantik aku
Tapi yang lebih cantik banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo kamu kamu
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu tampan
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
wanita yang tertarik

Oo kamu kamu
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua

Oo kamu kamu
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu tampan
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
wanita yang tertarik

Oo kamu kamu
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oo kamu kamu
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu tampan
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
wanita yang tertarik

Oo kamu kamu
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
Memang tak ada wanita seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak


sounds familiar?sebab cedok dari sini..hahaha..


amacam?=p

2 comments:

...Zam321 Life.. said...

suka suki dia jew ubah lagu tu ek..tahu kat owner mau kene marah..huhuhuhuhu

Unknown said...

hahaha.alah, sape suh owner buat lagu cmtu.hahaha

Lee Seung Gi - Losing My Mind